Wednesday, September 29, 2010

x boley tahan da...

Nak dijadikan cerite..aritu, aku de borak ngn somebody nih, semase aku borak ngan die kann..aish lmbat plak nak masuk citernye..x De, cume aku rase cam meluat giler, rase nak muntah, rase meluap2x jer..ntah macam d api ape dlm perot aku time tu..pernah x org len rase cam tu agaknyer. hihi just wondering..sebenarnye nape aku mengalami rase yg pelbagai ni yer??? bukan pe, aku ni susah sket nak tahan bile bercakap ngn orang yang suke suki nak membesarkan diri die yg dah sejak azali saiz xxl ni..betol la, mane tahan habis sume sejarah kejayaan hidup nak habak kat org, fuhh bukan main peringkat international tu...tapi,ape kejadahnye..pastu siap nak kate orang lain bersalah plak. orang lain x bagus, x memartabatkan name negara. bernanah juga rase telinga aku dengar. hua2xx...

apesal la die tu membangge diri sangat ha? macam tu sesuai ke nak jadi leader?? x tau la..bagi aku kalu d ketua cam tuh..setakat dpan mate boley la nak ikut telunjuk die, kt blkg siap le kene maki jawabnye. aku rase diorang mmg sepatutnye kene tukar pendekatan diorang tuh, cukup2x la nak bangge ngn kjayaan diorang tu, bagi la low profile sket kalu nak approach org tuh. kalu terus cam ni, aku rase mmg makin tinggi la jurang nyer antara korang yang berideologi yg berpersatuan tu..haha ko kate perjuangan individu x kemane kan..ade aku kesah.

ha, de satu mende lagi aku x puas hati..asal die boley ckp mende buruk2x pasal org sesuke hati..cakap j ade bukti, tapi x berani nak tunjuk, come on la bro, org skrg bukan bodoh la..kalu betul ape yg ko ckp buat ape nak sorok. mmg aku x tahan die kate boley google j mende tu, n siap salahkan org awam yang x peka x nak cari sendiri. Gile melampau aku rase ayat die tu, budus kalu ade story tu share2x je la..

huh, setakat ini saje la aku nak membebel. well blog aku bukan mendapat smbutan pun. tapi ade aku kesah..yng penting boley le aku lepaskan sket segala menda yg meluap2x ni kat sini..

No comments:

Post a Comment