Tuesday, December 21, 2010

sukarnye menjadi dewasa.


aku fikir, aku cukup kuat. tapi menghadapi kedewasaan ni buat aku rase diriku semakin lemah. sukarnye nak hadapi semua masalah. pastu xtau lah..tapi rase x de sape pun nak tolong. x pun cube memahami atau nak dgr masalah yg begitu pelbagai ni..rase dah x larat lagi..

kadang2x aku harap aku boleh mati je time ade masalah ni..itu mmg gila kan, mcm org x der agama. aku tau..keadaan ni wat aku sedey, nak nangis..huhu kenape skrg mcm sume org pun nak jauhkan diri drpd aku. ntah la..kwn? fmly? aku tau mereka sume pun sibuk hadapi mslah diorang sendiri..tapi x der ke sikit mase utk memahami mslh aku. perlu ke aku hadapi semua ni sorg diri..

kwn time nak bergembira adelah..bilew de masalah, sape la yg sudi mendgar pun tiada. pahitnyer hidup ni..

ntah la aku pun x pham ngn diri aku sendiri. mungkin kalau aku x der kat dunia ni pun x der sape peduli. bestnyer kalu aku boleh lepaskan semua masalah ni n pergi sahaja dari dunia yg aku kenali ni..biarlah aku sendiri, sepi..

No comments:

Post a Comment