Wednesday, January 18, 2012

pepagi lagi...

Di saat ini aku merasa terkilan. Bahkan, aku tertanya; adakah cintaku ini berharga buatmu? jika ya, mengapa aku x merasa sebegitu. kau seringkali cuba mengelakkan diri. mungkin saja aku bukan seorang yang layak menerima cinta. seringkali aku menangis sendiri. air mata ku ini tidak dapat kutahan lagi. di saat aku merasa perit, sering saja aku terpaksa hadapinya sendiri. aku letih. letih hadapi semua ini. letih untuk meraih simpatimu lagi. letih menagih janji darimu.

aishh..nak tukar mood lah pulak. hmmm. nape aku sakit dada je ni. adui da tua ke badan ni. kalu ajal aku da sampai, aku redha..huhu. semoga org disekeliling aku bahagia selalu.

2 comments:

  1. babe.... Jgn laaa cmnie.... I still care....

    ReplyDelete
  2. hehe tq dear bff..bila aku tulis ni yer? dah x ingat pun..alhamdulillah,hari ini aku rasa lebih bahagia. tq Allah.

    ReplyDelete