Sunday, January 23, 2011

sedang melarikan diri..


hihi..tgh berlari ni, huh nasib bek tak tercungap-cungap..tapi kena hati2x gak, takut tertangkap.


...sebenarnye aku ni sorang yg susah nak menunjukkan empathy. aku cam x pandai le nak wat cane bile org sedey or cite ttg kesedihan mereka nih. kene ke aku turut bersedey? ntah le..kadang2x aku gelak jer. bukan sebab aku nak gelakkan org tu pun..cume bile dgr citer mereka aku rase ..wow, mcm2x mende bley berlaku dlm hidup ni..hmm hidup ni penuh cabaran tul la..

back to story melarikan diri ni..every sms aku x bace, time nak delete pun aku pejam mate..ahaks takut terbace. x sanggup ghasenyer..hehe, aku da blacklisted kan no. tu kt hp aku. yeah hopefully dia x cari aku lagi..yeppi. kebebasan come back to mummy!!

No comments:

Post a Comment