Thursday, February 17, 2011

Steamboat @ red wok seksyen 7 bangi

dgr khabar makan steamboat kat situ sgt best..so aku pun teringin lah nak cube.
make pergilah aku ke sane. not bad, ramai btul org even hari biasa, weekdays ni.
sorang rm25. Kalu steamboat + sizzling rm30.

aku pun g lah memulakan operasi mengisi perut bersama ngn best fren ku cik lya. wah macam2x juga la mkanan utk steambot tu..tauhu, seafood, sayur, mushroom, mee n all. air ade orange n air kosong jer. dessert nye buah tembikai n oren n ade aiskrim jer. menu lain adelah nasi grg, mee grg, popiah, ketam masak pe tah ..

siap ade sign kalu ade waste > 100g kena byr rm10. so kami pun mkn ape yg larat jer, n berusahe menghabiskannyer...haha susah tu..

wokey la last skali mkn la aiskrim 2 sudu. Full giler x larat..kesimpulannyer, nak mkn style buffet ceni reramai la best. n aku x larat la nak mkn byk..x mo lah mkn ceni kat sini lagi, x sesuai ntuk aku.

actually aku pernah makan time lunch ala carte nasi putih ngn lauk2x.. sedap lah, harga pun boleh tahan la..

No comments:

Post a Comment