Tuesday, May 10, 2011

aktiviti malam~

kul 12 malam baru aku sampai depan pagar apartment. pastu baru teringat turn aku parking luar dowh. menapak le aku balik umah. huh exercise le tgh malam nmpak gayanye..

actually, aku baru balik pusing-pusing, sambil menyesatkan diri dari Kelana jaya balik Bandar Baru Bangi. rindulah drive memalam sesorang. layan gila, boleh pecut sambil cilok2x..haha memang x layak jadi pemandu yang berhemah. kalau kau jadi pemandu berhampiran kete aku, mesti kau kutuk tahap cipan lah. ade ke patut tetibe jer men masuk simpang. X patut x patut..tapi nak wat cane aku baru terperasan aku patut masuk simpang tu. so men selamba macam jalan tu aku yg punya lah aku cilok.

sebelum aku bergerak balik memecut kete tu, aku der meeting ngan sorang mamat nih. bukan mesyuarat yg rasmi tu lah. just g beborak jer pun. hak2x panggil mamat, senior ni tua 10 tahun dari aku. camne lah org x hilang respek kat aku. teruk lah aku ni. dia ni lah yg cam x caye aku ni satu sekolah ngn sekolah yg dia grad dulu. konon sekolah terbaek punye lah so produk2x nyer mestilah power gila. cam aku nih x sesuai la. kah2x ape de kesah. aku dah selamat pun graduasi dari sekolah tu selepas 5 tahun. aku serius x kesah ape pandangan org ttg aku la ni. sebab ape? sebab aku agak sudah hilang respek sebenarnya dengan golongan yang dianggap profesional, cendekiawan yg kononnya bagus sangat ni lah.

aku borak pe ye ngn mamat ni tadi? oh pasal insurans. wey boleh kaya, means boleh idup gak yer jadi agen insurans nih. dia dok citer la kat aku pentingnya memiliki insurans di kala muda n tak berpenyakit ni. ala sume org paham2x la..pastu dia borak pasal kad kredit la. camne dia boleh jadi mangsa kad kredit n sekarang x der satu pun lagi. haha. gila lame dengar dia bersyarah. penat gak aku. la tu kedai dah tutup, kami duk jer tepi tembok. borak2x sampai satu jam setengah kot. aku pun x perasan lame gila..





time tu aku rase malas gak nak dengar dah. nak angkat kaki jer rase. tapi ntah cane lah aku ni memang susah sket nak tolak bila orang mula syok sendiri bercerita ni. hurm layan je la. atleast aku pun dpt la knowledge. n satu lagi bcoz aku mmg selalu tertarik ngn lelaki yang pandai cerita2x ni..haha dah aku bukan pandai nak berborak sangat. so aku jadi tukang dengar je lah.

ceng gitu lah citernye..hurm nak tido lah mate aku ni dah sakit dah..hehe sian mata aku. nak rehat gaks..

No comments:

Post a Comment