Tuesday, May 17, 2011

satu hari..


hahha..cuti sehari yg full. macam ni baru lah dikatakan "live ur life to the fullest"... semalam wesak day, aku telah bgun lambat dan tidor lambat. pg lepak ngn bf n lunch. pastu balik kg anta barang. next g lepak port Klang ngn my beloved sisters. pastu jumpe kawan ku sorang yg dah lame nak jumpe tapi x terjumpa..haha sempat la berborak jap 1 jam..huhu walaupun byk lagi nak share story, x pelah next time plak. finally jumpe member lagi sorang ni. gi makan n tgk wayang.

hmm syok gak kuar ngn member yg last tu. aku telah tgk citer Kongsi akhirnya, ngn dia. aku cam x der idea sket nak borak ngn dia ni. ntah sebab ape yer...gilelah, dia ni suka sgt usha aku sambil senyum..ade sikit cuak la aku rase. n response aku plak; aku gelak je lah. sket pelik n klaka la, awat dia ni suke sgt senyum kat aku. time tgk wayang pun bila pandang aku mmg dia senyum lah. ha, satu mende lagi dia de beli gula2x mase makan kt kdai nasi kandar bfore tgk wayang. LOL asyik2x bagi aku gula2x..hihi nampak sweet kot, tapi aku rase cam klaka jer. macam aku ni budak2x plak nak bagi gula2x. tapi x kesah la, sedap ape gula2x dia bagi perisa jambu batu@ guava lagi..

ape ye lagi nak citer, ahh actually waktu 1st time jumpe dia,aku rase si dia ni hensem tau. slalunye aku kalau jumpe budak hensem ni, aku wat poyo n kerek je. sebab x suka la nak tunjuk kt si hensem tu yg aku cam sket admire kat wajah dia tu..haha, tapi oleh kerana dia tetibe cam rajin nak borak ngn aku. so aku ape lagi, layan lah. haha..jgn dilepaskan peluang yg ade. kahkah jahat la aku ni.hihi rase nak jatuh cinta plak. melampau bf yg kusayang lagi sorang nak campak mane? hua2x sape suh bf aku bikin hangat jer, kat fb promote diri kate single..mane minyak aku x menggelegak. tapi...dlm hati aku tetap gak sayang dia n hopefully dia syg aku gaks. kalu x, aku cari spare part dulu lah hahaha..

mlm tadi aku balik dah kul 1, sekali tmpat parking dah kena amik ngn org lain plak. aku ngn selamba park kt tempat yg ade sign no parking kalu x kena clamp. LOL sah2x la pagi ni aku turun kete ku da pakai rantai baek punye. aku rase cam karma plak. yela aku dah wat jahat semalam..g kuar ngn member tu, 1 aku dah x loyal kat bf. 2 aku mungkin cam bagi harapan yg palsu kt si hensem tu. hua2x..nasib la badan. aku just go on with the flow. jer malas nak menongkah arus, bagai la.. humm bagi aku kalau de jodoh akan bertemu jua n disatukan. kalau x pun atleast aku sempat la berkenalan dgn org2x ni kan.

ape2x pun senyum lah selagi boleh rase bahagia..

3 comments:

  1. ha...nak tau sape bf zai....

    ReplyDelete
  2. arggg..sy je anggap org tu bf, hua2x ...biarlah syok sendiri pun. asal hati happy. lalala..

    ReplyDelete